Ännu en välfylld dag

Bloggandet är inne på sin andra dag och livet ger fortfarande intressanta händelser.

Vaknade vid 11.30 imorse av min kusin som ringde och frågade hur läget var. Kaffepannan var igång innan samtalet var slut, kaffe är livets dryck säger jag bara. Är öl dödens dryck då?
Spenderade förmiddagen genom att titta på lite serier och dricka kaffe, solen sken en sväng också. Då tog jag tillfället i akt att sitta på balkongen och läsa ut min bok med en kopp kaffe i näven. Efter det så dök Ali förbi för att kolla på lite wrestling och LA ink. fan va sugen man blir på att tatuera sig igen.

Dagen fortsatte med lite fifaspelande än en gång, iaf tills Lars knackade på balkongen, efter lite slösnack så gick vi iväg för att tvätta hans bil. Hjälpte till med att skrubba motorrummet litegranna men utöver det stog jag bara vid sidan av och lekte eye-candy. Sen vare dags för championsleaguelottningen. Arsenal hamnade tillsammans med Steaua Bukarest, Slavia Prag.och antingen Sevilla eller AEK Aten.

Samtigt som lottningen visades på tv så lagade Larsa lite käk till oss, det blev en god pasta carbonara. Med en mätt mage och med vetskapen om att Arsenal troligtvis klarar sig vidare från gruppspelet i Champions League så drog jag och Ali iväg för att spela lite fotboll tillsammans m ed phösarna och nollorna. Med många schyssta benparader räddade jag phösarna från total förudmjukelse.

Resan hem från fotbollsplanen fick mig att inse att en cykel som är låst på högsta växeln inte är kul att använda i uppförsbackar.

Dagens citat "Im getting to old for this shit" - John McClane

Höll nästan på att glömma en lite halvjobbig sak som hände idag. Jag skulle skriva ut lite schyssta skyltar och slänga upp på typ toan och kylen, och skriva ut en grej till en polare. Skivaren varnar för att den gula färgen är slut, jag tänkte "Men det är lugnt för jag ska inte använda gult, ska bara köra svartvitt." Ne men då äre så att skrivaren inte fungerar om en av patronerna är slut, Jävla utsugare din företag Hp är....illa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0