Mitt på dagenblogg

Nu blire en ett inlägg lite tidigare på dagen.
Fest ikväll så jag litar inte riktigt på att det kommer bli någonting vettigt.

Vad har då hänt idag?
Vaknade rätt sent och med sömndruckna ögon skulle det bäras av ner mot staden, stannade till vid kårhuset för att kolla in de nya nollorna. Deras sista och troligtvis roligaste dag skulle fyllas av en poängjakt nere på stan. Några av sakerna dom skulle göra var att anordna ett arobicspass på stan med pitebor, bada i en fontän på stan och springa runt och skrika jag är en nolla. Kul att titta på andra som förlöjligar sig ibland, hann förbi en sväng på systemet också, blev åtta stycken smålandsöl som ska förgylla kvällen.

Vad är planerna för kvällen?
Jag ska städa lite nu snart och ta en låång och skön dusch, sen blire att käka lite pyttipanna och invänta folket som ska komma på förfest. Temat för kvällens förfest kommer bli fotboll, vare sig jag vill eller inte. Alis älskade Milan spelar supercupfinal och han kan inte se den hemma hos sig. Då är man en kompis och ställer upp. Det blir fotboll utan ljud, skön musik och trevligt folk.
Sen efter förfesten är slut så ska jag dra vidare mot Kårhuset där Kickoff-festen
 äger rum. Ska bli kul att se vad årets nya studenter har att komma med.

Dagens citat "Say hello to my little friend" - Antonio "Tony" Montana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0