Mkt plugg

Händer mycket i skolan nu på slutet innan julen kommer in och lugnar ner allt.
Eller iofs så gör den inte det, har en massa saker som måste göras under tiden jag är hemma.
Kommer kännas lite knas att åka hem också, har rotat mig ganska bra i Piteå den här hösten.
Sen så har jag en söt flicka här som jag inte  vill åka ifrån, jag ska söderut över jul, men hon ska väldigt mkt längre söderut.
Kommer kännas tomt utan hennes närhet. Men jag får göra det bästa av den veckan som är kvar innan vi ska åka från piteå. Sen träfffas vi efter julen också, så det är lugnt.

Ahja, länge sedan man bloggade men här kom ett inlägg iaf.

Dagens citat "Aren't we forgeting the true meaning of Christmas? You know, the birth of Santa." - Matt Groening

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0