Dags att skriva igen

Fan jag har inte bloggat på riktigt länge nu, men samtidigt så har det inte hänt så mkt heller.
Men jag ska försöka ta mig i kragen och blogga varje dag igen nu så ni kan få läsa om mina händelsefattiga dar hehe.
Vad har jag gjort senaste tiden då, har lyssnat på förvånansvärt mycket musik, visst är musik underbart?
Har hittat igen gamla klassiker och även hittat nytt av gamla hjältar.
Ska detta bli en musikblogg...verkar lite som så, eller ne jag orkar inte det. Svårt att i skrift förklara låtarna man lyssnar på...
Har hittat igen illustrator igen, hade nästan glömt hur kul vektorgrafik är. Gjorde en liten avatar till mig och en till Olöffphpphpphp idag. Det är fan riktigt kul, lite som karikatyrer, vill ni ha en så äre bara att fråga efter en.
image21image22

Måste fan rita mera och oftare så man blir bra, har haft lite av en torrperiod i kreativitet sista tiden, kanske därför jag bloggat så lite också.

Ahja gott folk, detta får räcka för idag.

Dagens citat "Study without desire spoils the memory, and it retains nothing that it takes in." - Leonardo da Vinci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0