Omprov

Jag har bestämt mig för att göra omprov på forskningsmetodiken, jag har inte förstått ngt av uppgiften, eller lite har jag förstått.
Men hela grejen känns så luddig så jag ser hellre till att jag förstår vad det är jag ska göra.
Så nu gör jag såhär istället att jag tar och gör ett omprov istället, jag får ta att jag inte kan få VG på den kursen då, jag känner bara att jag inte fattar nog av uppgiften.
Jag hade gjort två femtedelar av uppgiften, men efter läst igenom vad jag hade skrivit så insåg jag att det var ingenting jag skulle kunna få godkänt på.

Nog om detta nu, imorrn ska jag gå förbi skolan och låna en kamera för digitalfotouppgiften, ska fota lite porträtt imorrn tänkte jag.

Dagens citat "For every dark night, there's a brighter day? - Tupac Shakur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0