Precis vad jag behövde

En kväll av mys, chips och portello fyllde på mina batterier igen.
Precis vad jag behövde här i höstrusket.
Lämnade in vilka bågar jag ska ha till mina nya glajjor igår, efter det så traskade jag iväg till bolaget och inhandlade öl med en förpackning som matchar resten av min utklädnad tills maskeraden imorgon.
Efter bolaget mötte jag upp med en söt flicka och vi gick till Roasters för att dricka en latte och snacka lite skit.
Okej hon tog en kopp te, men jag tog en latte iaf.
Efter det så började vi röra oss mot Ankars, stannade till på Åhlens och köpte sista delen av mitt utklädnad sen bar det av mot Ankars igen.
Är det verkligen så långt till Ankars från stan? Lät som så igår iaf hehe
När vi kom hem till mig så lade vi oss i soffan och kollade på tv, där fastnade vi i ngn timma och vi rörde oss hela tiden närmre varandra, till slut så låg vi nästan på varandra. Blev väldigt mysigt där till slut.
Sen blev det sovdags, alltid mys att slippa sova ensam...

Dagens citat "I feel within me a peace above all earthly dignities, a still and quiet conscience." - William Shakespeare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0