Tung helg

En helg med en massa festande och pluggande börjar lida mot sitt slut.
Blev fest både fredag lördag, det känns i kroppen kan jag bara säga.
I fredags skippade jag min übercoola hjälm som jag hade byggt eftersom jag inte kunde se ngt i den så jag klädde ut mig till Hitman istället.
Igår lördag så masade man sig upp ur sängen ganska tidigt och gick och väckte Ali och Tobbe, sen drog vi hem till Snickarn i Lule och hängde där och kollade fotboll och var manliga hela dagen.
Sen bar det av ut på krogen igen, denna gången i Lule, det var fan riktigt kul att träffa några av Alis gamla polare och dricka ett par bärs.
Och förresten, det är svårt att hitta i en stad som man knappt varit i tidigare. Men jag lyckades.

Helgens citat." In 1969 I gave up women and alcohol - it was the worst 20 minutes of my life." - George Best

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0