Digitalboxen är död

Den bara dog, så nu kan jag stoltsera med att bara ha ettan,tvåan och fyran, känns lite stenålder. För att komma tillbaka till min gamla blogg, detta mina vänner är verkligen ett i-landsproblem.
Men trots allt så är det ett problem, det verkar ligga i människans natur att gnälla litegranna varje dag, allt blir kanske bra då? Nee det tror jag inte, men det känns lite bättre inombords iaf.

Känner ärligt talat inte för att skriva ngt mer ikväll, trött och ganska slut i huvudet, inte för att jag har gjort ngt speciellt, är bara allmänt less tror jag.

Dagens citat "The thing about kids is that they express emotion. They don't hold back. If they want to cry, they cry, and if they are in a good mood, they're in a good mood." - Eddie Murphy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0