Fått lite gjort iaf

Idag så var man lite mer produktiv iaf, kokade till och med kaffe idag.

Annars så har jag städat litegranna och installerat lite saker på datorn, har även planerat resten av veckan när det gäller pluggande och ytterliggare städande, ska iväg och kolla på olika val man har inför vårterminen imorrn.
Helgen kommer nog gå åt till att städa och börja läsa in mig på det jag ska göra i forskningsmetodikskursen...långt ord.
Ja förresten, var på första lektionen i Digitalfoto ikväll, fan va kul det ska bli att fota lite igen...känns som att det var flera år sedan jag fotade aktivt...vänta nu det vare.

Orkar ärligt talat inte skriva mer nu, men jag kanske skriver ngt imorrn.

Dagens citat "Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck." - George Carlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0