Fullsleeve

Dags att ta tatueringarna till nästa steg.
Jag tror jag nu har kommit fram till hur jag vill att nästa tatuering ska se ut, den kommer täcka större delen av min högerarm och den kommer att bygga ihop de som jag redan har där.
Jag har länge letat efter ngt sätt att bygga ihop de två och nu tror jag att jag äntligen kommit fram till svaret,
Inspirationen kommer från hemsidan som jag nyss har byggt till mig själv och jag har bestämt att det mönstret ska få sitta på min kropp också. Här har ni ett litet smakprov på ungefär hur det kommer se ut tillsammans med den jag redan har på underarmen.

image17
image18

Kom ihåg att det är bara en skiss, men jag gillar den lite smutsiga stilen tillsammans med ornamenten. Lite som hur jag personligen är, lite smutsig men ändå med klass. Haha.

Imorrn blire blogg om de nya glasögonen

Dagens citat "Your behavior is defined by the structure you are in." - Matali Crasse

Kommentarer
Postat av: Cilla

Är bara att du hänger med coffe i garaget så kommer du se ut sådär ändå :P

2007-10-31 @ 12:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0