Höstdeppen

Känns som att den är påväg att komma nu, strax innan vinterns intåg. Jag har en förmåga att varje höst totalt deppa ner mig.

Oftast har det handlat om att jag varit singel, och har det inte med det att göra så har det med pengar skola eller ngt annat att göra.
Jag tror till viss del att det ligger i människans natur att bli lite introvert under höstens gång.

Många gånger har jag sagt till mig själv att hösten ska bli bra, men jag tror inte den kommer bli det, någonsinn.
Denna mörka dystra årstid ger sår i själen som öppnas varje år.
Kanske jag bara behöver en kram....

Dagens citat "Friends will keep you sane, Love could fill your heart, A lover can warm your bed, But lonely is the soul without a mate.? - David Pratt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0