Söndagsseg

Ja nu sitter man här, mör och fin, har pluggat lite idag till och med, är fan lite stolt över mig själv. Inte varje dag jag gör ngt sånt. Känner mig nästan lite bakis idag också, eller inte bakis men jag har ont i kroppen. Hoppas det går över innan man ska upp till skolan imorrn, sen så har man blivit snuvig också...fy fan.

Gårdagen gick inte riktigt som planerat men vafan, livet går vidare, har man inga motgångar så uppskattar man inte sina framgångar eller ngt sånt. Tråkit som fan att det blev som det blev iaf.

Vad är planerna inför veckan då? Jag ska försöka komma ikapp med lite skolgrejer som jag har struntat i för jag haft så mkt annat att tänka på. Ska iofs bli kul att fota lite till digitalfotokursen, ska bara få tag på en bra kamera. Det löser sig nog.

Dagens citat ""I don't know the key to success, but the key to failure is trying to please everybody." - Bill Cosby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0