Stolen gick sönder

Vafan, nu vet man att man är en tjockis, en skruv på stoljäveln gick av då jag lutade mig bakåt, vafan äre här. Viktväktarna nästa eller?

Sen efter det, så gick det inte att luta sig bakåt i stolen, fick skruva isär hela skiten för att få det att funka igen. Så nu sitter man här med skitiga händer och en stol med en skruv mindre, den kanske ville passa ihop bättre med mig som har lite fler än en skruv lös. Jadå, det var dagens ordvits.

Gjort mer idag, städat lite till, dvs plockat ihop lite saker här och där, sen har jag handlat litegrann, och nu kollar jag på fotboll och sitter i min nylagade stol.

Verkar inte komma ngt långt blogginlägg

Dagens citat "I found there was only one way to look thin, hang out with fat people.? - Rodney Dangerfield

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0