Vafan hände med dagen?

Den här planen om att styra upp pluggandet gick ju jävligt bra...not

Hatar min lathet ibland, den kan vara ganska soft, men oftast är den bara en pain in the ass. Fy fan, men men är kroppen lat får huvet lida eller ngt sånt, nu får jag klämma in det som jag hade tänkt göra idag och imorrn till allt imorrn istället.

Ahja, jag överlver, fan det uttrycket använder jag nästan för ofta. Men jag gillar det, so deal with it! hehe

Har grubblat lite över livet idag, vad är egentligen värt ngt? Är skolan verkligen så viktig som alla får den att verka vara, jag menar man sitter där och sliter sitt hår över uppsatserna, eller inte jag då, för jag har inget hår.
Men ni fattar vad jag menar, oj nu försvann jag från ämnet, jo iaf så sliter andra håret och jag i kläderna eller ngt över hur mkt tid och energi man lägger ner på någonting som man känner inte är sin grej.
Jag har verkligen jättesvårt för den teoretiska delen av den här utbildningen, hoppas jag klarar mig genom det här levande. Jag får ta till mitt uttryck där också...här kommer det....Ahja, jag överlever.

Har också funderat över det här med förhållanden, behöver jag verkligen ha ett förhållande för att jag ska vara lycklig, mitt hjärta säger ja, medans min hjärna ifrågasätter om mitt hjärta borde sättas på mentalsjukhus.
Jag menar vem i sitt rätta sinnestillstånd litar fullt ut på en annan människa och öppnar sig totalt, jag menar jag kan lyckas såra mig själv när jag försöker förstå mig på mig själv.
Jag får skaffa en katt eller ngt istället, ne inte en katt dom gör inte som man säger, en hund kanske....neee för mkt jobb...en guldfisk då...vafan den skulle bara dö..hmmm Jag får skaffa mig en sten som sällskapsdjur, tror den får heta Torkel........

"Fem minuter senare"
Nu sitter jag här med torkel, fan va kallhjärtad han är, tror jag ska kasta ut han på balkongen inatt, tror han behöver lära sig lite hyffs, han svarar inte ens på tilltal....jävla sten.
Hmm, kanske dags för en torkel 2.0 i form av en minigris, fan jag vill ha en minigris som heter Torkel, och så ska han ha en bandana.

Nog med dagens galna inlägg. Galet, men bra om jag får säga det själv.

Dagens citat "Insanity: doing the same thing over and over again and expecting different results." - Albert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0