Vafan jag glömde blogga

Jag glömde blogga innan klockan tolv, fy skäms på mig.

Ja nog om det, vad har jag gjort idag, städat och kollat på världens sämsta breakdance battle, en enda lång uppvärmning såg det ut som. Hade jag haft pengar så hade jag såklart gått på den riktiga konserten, men nu ska jag sikta på att ha mat hemma istället.
Var sugen på att gå en spelning imorrn också, men jag får sitta hemma och lyssna på musik här istället.

Morgondagen, vad händer då?
Tänkte fixa med lite skolsaker, kanske jobba lite med min hemsida, börjar som sagt bli dags för att den ska bli klar...(att jag ska börja med den)

Blev inget längre blogginlägg idag som lovat. Meeeen jag tror ni överlever

Dagens citat "Säg ja oftare" - Från boken "Mannen som sade ja" av Danny Wallace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0