Vårens val

Nu har jag gjort valet inför vårens enda valfria kurs. Det blev en fortsättningskurs i grafisk formgivning, hoppas den kommer lätta upp stämningen då jag samtidigt ska skriva c-uppsatsen eller c-arbetet eller vad den nu heter.

Vad har jag då gjort idag, jo jag har gjort det där valet, och så var jag på en info om vilka kurser jag hade att välja på, tror det börjar ta slut på roliga kurser nu. Fanns bara den och kreativt arbete i photoshop att välja på, och jag klarar mig utan fler kurser i photoshop känns det som.

Orkar inte skriva mer nu så jag skriver extra mycket imorrn.


Dagens citat "I never met anybody who said when they were a kid, "I wanna grow up and be a critic." - Richard Pryor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0