www.boete.nu

Nu har jag köpt en domän, äntligen har jag fått tummen ur och startat arbetet på min portfolio.
Jag har många gånger sagt att jag ska göra det, men nu är det verkligen dags.
Det snurrar ideér runt i huvet om hur den ska se ut, inte kommit fram till ngt konkret ännu, men bloggen kommer leva vidare på den sidan iaf.
Tänkte sitta och välja ut vad som ska vara med på den i veckan, och även börja jobba med en slutgiltig logotyp, kanske göra lite knappar också.

Ett steg närmre arbetslivet nu, ett steg närmre att sätta mitt märke på internet genom en hemsida. Tror inte världen förändras så mycket tack vare den, men jag kommer finnas därute iaf.

Dagens citat "Military intelligence is a contradiction in terms." - Groucho Marx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0