Återfunnet

Bankkortet, legget och alla andra kort är tillbaka.
Vaknade klockan åtta imorse, åkte direkt till skolan, eller kåren rättare sagt för att se om dom låg kvar där.
Sprang in där, slet upp soffkudden som var där jag hade suttit och där låg den, glittrande i solljuset mitt kortetui. Fan va skönt att se den.

Nu slipper man fixa nya kort och grejer, fan va gött.
Efter det åkte jag hem igen, kollade mythbusters och käkade micromacka. Sen vid halv ett drog jag och ali iväg mot skolan, vi kommer in på skolan och ser att det sitter en lapp på föreläsningssalen där vi skulle vara. "Föreläsning försenad, börjar ca 14.45" kul...

Så jag och Ali satte oss på kåren och drack ngn kopp kaffe sådär, sen strax innan föreläsningen började fick jag rycket att se över mina alternativ motför kursen kreativitetsmanagement. Det lutar mot digitalfoto A, kan vara skönt med en lite slappare kurs samtidigt som jag läser Forskningsmetodik.

Föreläsningen var i alla fall helt underbar, verkligen inspirerande, men inte inspirerande nog för att jag vill fortsätta läsa kursen. Tyvärr inte, jag kommer inte klara av den, kommer lessna väldigt fort om jag känner mig själv.

Jag kom hem strax efter klockan fem och då blev det middag, pytt igen. fan va tråkig jag är.
Sen tankade jag demot till fifa 08, och det verkar vara så jefla bra så jag nästan inte bajsar på mig.

Idol var roligt som alltid, nu ska det kollas på chuck, ngn ny serie som kommit ut, jag får skriva om den var bra lite senare, eller imorrn, eller aldrig.

Dagens citat  "Sometimes i wish i was a lesbian" Chandler Bing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0