Borttappad

Började dagen med att betala räkningar...wiiie va kul..ne

Sen efter det så blev det att kolla lite serier innan det bar av mot skolan med Ali, vi tog en kopp kaffe innan lektionen började, det behövdes både för mig och för Ali, efter det så bar det av mot den nya kursens introduktion.

Kreativitetsmangagenment...långt ord, den verkar inte riktigt vara det som jag trodde den var. Lite mera teori bakom vad kreativitet är istället för att lära sig olika sätt att utveckla sin kreativitet. Efter lektionens slut så tog vi oss ännu en kopp kaffe på kåren. Synd bara att jag troligtvis glömde eller tappade min korthållare med mitt bankkort, leg osv osv.

Tänkte inte på att den var borta förräns Larsa bad mig gå och köpa lite Loka inför middagen han bjöd på. I och för sig så var konsum stängt men med inga pengar så hade det varit svårt att handla ngt. God mat fick jag i alla fall, lite kyckling, ris och curry, tack Larsa. Riktigt gott.

Kvällen avslutas med lite idol och ångest över det borttappade, hoppas världens bästa Roland på kåren har hittat den och håller den för mig.

Dagens citat  "The important thing is not to stop questioning" - Albert Einstein

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0