Dagen efter

Sitter här, lite bakis och allmänt sliten.
Känns som att jag har träningsvärk...överallt. Hehe men ibland måste man må så också. Kvällen igår var riktigt bra, förfestade med Ali och James.
Vi kollade supercupfinalen som Alis älskade Milan vann. Jag och James svängde förbi Robbans fest på kvarterslokalen innan vi skulle bege oss mot kåren.
Hur var det på kåren då, jo det var helt okej, en jävla massa folk och trevliga var dom dessutom. Verkar som att det kan bli ett bra festarår

Skiver nog lite mera senare, då jag har fått i mig lite vatten, mat och kanske en snus.

Åter till bloggandet, vad har jag gjort hela denna bakisdag då?
Handlat, ja sen har jag inte gjort ngt mer, idag  är jag lite tråkig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0