En helt vanlig onsdag

Dagen idag har inte varit så speciellt häftig, har mest bara suttit och tagit det lugnt, kollat lite serier och handlat litegrann. Städade iofs köket en sväng innan Larsa kom och lagade mat med mig. Nu sitter man och kollar på lite idol efter en väldigt dålig fotbollsmatch på tv.
Sverige mot Montenegro var in så värst spännande.

Har haft en sak som snurrat runt i huvudet lite då och då under dagen som fått mig att småle litegranna. Men le inte för mycket Andreas, det brukar bli fel då, eller ngt.

Telefonen har inte funkat idag heller, jag kan ibland skicka sms men jag kan varken ringa eller ta emot samtal.

Datumet för farfars begravning är bestämt nu, den 29e ska jag var i Umeå. Hoppas han får vila i frid efter begravningen.


Dagens citat "Att tänka innan man talar är som att torka sig i arslet innan man skiter" - Arne Anka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0