Första skoldagen efter sommaren

09.00 ringde klockan, då hade jag redan varit vaken i en kvart.

Hade nästan glömt hur nyhetsmorgon såg ut tills jag slog igång tv:n imorse, kanske man ska börja stiga upp tidigt även då man är ledig?
Gick iväg mot skolan vid halv tio ungefär, tänkte gå lite tidigare så man fick sig en kopp kaffe på kåren innan skolan började.
Första lektionen efter en slapp sommar, mjukstart? Nejfan, vi började lektionen klockan tio med Forskningsmetodik...jobbigt men väldigt viktigt ämne.
Men kafferasten efter bara 45minuter var ett välkommet avbrott, okej det var en gudagåva, alla i klassen såg mer eller mindre medvetslösa ut.
Lunchen kom ganska snabbt efter fikat och det bjöds på, eller bjöds på kan jag inte skriva, jag köpte currykyckling med bakad potatis, den har varit saknad.
Efter lunch drog vi igång igen, kafferasten hägrade i fjärran och nästan ropade på mig.
Fan va jag gnäller över skolan...illa

Efter skolan blev det lite serier, Ali kom över och kollade Californication med mig. Den serien är ett klart tips till alla.

Vafan hände sen?
Ja just ja middag, blev pytt idag, gott med det. Jag gillar pytt
Efter middagen blev det en massa tv och slappande, vid åttasnåret insåg jag att det var idol. Gött då får man skratta lite igen. Bara en som var riktigt bra i kvällens program dock. Börjar det bli tunt om bra sångare i sverige kanske?

Tack Vitor för tipset...Jeff Buckley är underbar

"Google is the shit" - Hanna Petterson

Kommentarer
Postat av: CP

Bra citat! Hon verkar smart den där Hanna..

2007-09-05 @ 21:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0