Glömde nästan bloggen ikväll

Dagen innan skolan börjar, imorrn då gäller det.
Lektionerna kommer igång igen, kafferasterna likaså, festerna på helgerna med goda vänner är ett faktum. Matlagningsstunderna med de samma kommer nog igång så småningom, det har börjat litegranna redan.
Sommarens slappande kommer att göra sig påmint då tempot ökar återigen.

Måndagen, hur var den då?
JO jag började dagen genom att stjäla lite kaffe av björn och snacka lite politik. Så som man ska göra med andra ord. När jag kommit hem så ringde farsan och snackade lite skit ett tag. Efter det så slog jag mig ner vid datorn och ritade litegranna vilket resulterade i denna fina lilla skapelse


Efter ngn timmas klottrande dök ali förbi och kollade på wrestling. Denna påminnelse av min barndom gav lite energi för morgondagen. Kanske man ska starta en wrestlingliga här på ankars? hmmm

Morgondagen hoppas jag kommer med en intressant början på höstens studier.

Dagens citat "A man is but the product of his thoughts what he thinks, he becomes." - Ghandi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0