Ja då vare dags för filmkväll

Jag har städat som en idiot haha, eller inte riktigt så illa, men jag har iaf städat.
Så man inte skrämmer bort ngn när dom kommer och hälsar på.

Idag i skolan hade vi en jefla massa timmar forskningsmetodik, ganska intressant, men nå så jevulst tråkigt.

Fick iaf käka min god matlåda idag :) wiiie fan va jag älskar vitlök

Shawshank om ngn timma med trevligt sällskap, ska bli trevligt, länge sedan man hade en riktig filmkväll i soffan.
Med lite chips och cola förhöjs nog upplevelsen lite till.

Imorrn och på onsdag...fotboll, fan va gött med Champions League

Dagens citat "Some people see things that are and ask, Why? Some people dream of things that never were and ask, Why not? Some people have to go to work and don't have time for all that." -  George Carlin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0