Skola och film imorrn

Men vad hände idag?
Jämförelsevis med gårdagen har jag gjort galet mycket.
Jag vaknade tidigt och kokade genast kaffe, sen gick jag lös med lite städning och musiklyssning.
När det roliga var slut så kom studielitteraturen fram...suck vad tråkigt Forskningsmetodik är. Men det måste göras. Jag har en 20-30sidor kvar att läsa innan jag får läsa i den roliga boken istället.

Har hunnit kolla på lite fotboll med Ali, Jocke och Pinto också, skönt att slötitta på sådär.
Nu skulle en kopp kaffe inte sitta fel, men jag har druckit för mkt redan idag.

Heldag i skolan imorrn, spännande, fixat en löjligt god matlåda iaf, pasta, bacon, korv, lök, vitlök, matlagningsgrädde och en massa annat gott.

Film imorrn ska bli gött inte sett Shawshank på väldigt länge, sen så är sällskapet trevligt också....hoppas jag haha


Dagens citat  "Life's greatest happiness is to be convinced we are loved. " - Victor Hugo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0