Söndag idag

Vad har då hänt idag?
Började dagen med att ringa och gratta Duppa, grattis igen ponken. Vad gjorde man sen, jadu jag gjorde lite frukost drack lite vatten.

Annars har jag inte gjort så mkt idag, kollat lite standup och spelat lite boll med Ali och Jocke. Efter det blev det att komma hem och göra lite käk.

Sen har man kirrat en date, eller ngt vet inte riktigt vad det är men jag ska träffa en söt piteflicka på tisdagkväll iaf. Dricka kaffe och skämma ut sig lite kanske.Ahja vi får se hure blir, hoppas på det bästa.

Ursäkta för bloggen igår, var lite trött efter fredagsbusandet.

Dagens citat "Jag har inget emot att dö, bara inte imorgon, jag har en del att göra först" - Astrid Lindgren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0