Söndagarnas söndag

Ja idag är det fan söndagarnas söndag, jag har inte gjort många knop alls idag, drack lite kaffe och kollade Friidrott med min granne Johan vid ettsnåret.
Jag såg Kajsas misslyckande i höjdhoppsfinalen tillsammans med Johan, och vi sörjde detta genom att kolla på klipp från gamla fridrottstävlingar, bland annat Jonathan Edwards mastiga jätte trestegshopp och bilder från Stefan Holms träningspass då han hoppar häck över 180cm höga häckar.
Efter det så kom slötittandet på tv igång igen sen blev det lite fifa också.
 Vid fyrasnåret blev det matlagning för mig och Ali.Jag fick något ryck och bjöd Ali på middag, kul med lite sällskap då man äter.
Sen precis som förra helgen blev det en väldans massa fotboll på tv.

Två dagar kvar tills första lektionen för året börjar, många tankar om hur livet kommer att se ut det närmaste året. Mycket fester, ännu mer pluggande och förhoppningsvis kanske någon trevlig tjej som lyser upp min tillvaro.

Dagens citat 
"There is nothing like returning to a place that remains unchanged to find the ways in which you yourself have altered." - Nelson Mandela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0