Vila i frid Farfar

En man vars liv jag inte kan göra någonting annat än att respektera har somnat in.
Min farfar Herman Johansson dog idag 17.40 i sin säng efter en hjärtinfarkt.
Farfar minnena av dig när jag var barn kommer finnas med mig för resten av mitt liv.
Det jag kommer ihåg mest av dig var hur stor jag ansåg dig vara när jag var barn. Det kändes som om jag fick plats i din hand, en man som jobbat hela sitt liv för sin familj är nu borta. Jag har inte träffat dig mycket senaste åren och det skäms jag för, men farfar, jag ska leva mitt liv i din anda och jag ska aldrig ge upp.

Vila i frid Herman Johansson 1919-2007

Hans livs citat "Ge aldrig upp"
image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0