Nikotinblogg: Dag 3

idag har jag iaf inte rökt ngt, iofs så är klockan 09.49 i skrivande stund men men. Jag har klarat mig sedan 17snåret igår och nu ska jag fan klara det här.

Ytterligare uppdateringar kommer under dagen

12.52
Nu är det fruktansvärt jobbigt, jag svettas och skakar. All min vilja går just nu till att inte köpa ett paket cigg. Känner hur elak och hemsk jag blivit också, ungefär som att det enda som räknas är mig själv, ingen annan kan ha det lika jobbigt. Lite så känns det, men jag vet att det inte är så. Fan det är hemskt, måste fan skärpa mig, bara för att jag mår lite kasst just nu så ska inte det gå ut över andra.

13.31
Nu ska jag snart till Ica, kommer bli fruktansvärt svårt att inte köpa ett paket cigg, fan fan fan fan. Åter igen, jag måste fan bita hop!

17.16
Jag överlevde besöket till Ica, mycket tack till Mia som stoppade mig från att köpa cigg. Nu har jag ätit middag, första tanken efter sista tuggan var "Var har jag snusdosan?" Det kommer nog ta ett tag innan jag utan problem går igenom en dag utan att tänka på cigg eller snus.

Btw, vem är Nilla?

18.24
Nu känner jag hur det kryper inom mig, fan vad jag vill gå till konsum och köpa cigg, jag har fortfarande 35min på mig....gaaah, det här är fan svårare än vad man tror.

Kommentarer
Postat av: Nilla

Tänk på barnen i Afrika å tugga tögömmi istället!

2008-01-09 @ 15:11:07
Postat av: Nilla

Jag ger dig en ledtråg på vem jag är...
Vi bor ca 150 meter ifrån varandra.
Hejdå!

2008-01-09 @ 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0