Nikotinblogg: Dag 4

Uppvaknandet var helt okej, den kallsvettiga viljan att ta en cigg fanns inte där, hoppas den känslan håller sig borta resten av dagen också.

12.32
Nu har jag börjat på första koppen kaffe och suget efter en nikotinkick är ganska stor,. Men idag äre lite mindre jobbigt jämfört med hur det var igår. Nu ska jag plugga loss ett tag och använda mig utav all raslöshet jag har.

14.13
Å fy satan i helvette, nu äre jobbigt igen. Sitter och försöker skriva hemtenta, jag kan knappt koncentrera mig på att skriva den här bloggen, hur fan ska hemtentan gå då. Wtf nu får jag skärpa mig, jag måste sluta med nikotinet, skolan klarar jag...kom igen nu. Jaha nu peppade man sig själv mitt i skrivande stund också, hoppas det inte blir så i hemtentan också.

"Interaktiva displayer utvecklas genom att applicera......vafan jag orkar inte skriva mer, ge mig bara en cigg!"

Så kan man inte direkt skriva, men ack så kul. Haha

16.02
Dags för middag, har fått en väldans massa gjort idag med tanke på att jag har en koncentrationsförmåga som en kolibri. Har börjat få en massa konstiga tics, armen rycker till och grejer. Frustratioonstics kanske, åååh vad jag vill ha en cigg just nu, men samtidigt vill jag absolut inte ha det.

20.02
Oj, vilken tur att jag hade saker att göra strax innan klockan slog 19, annars hade jag nog fallit för trycket och promenerat iväg och köpt cigg. Gaah, man blir tokig för mindre. Men jag måste fan bita ihop.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0