Tänkte börja blogga om mitt nikotinbehov

Men först så måste jag berätta om en konstig sak.
Vaknade imorse vid niotiden och hade förbannat jävla ont i mitt knä, och inte i det knä som jag brukar ha ont i, utan det andra, det "friska" knät.
Började nästan gråta av att jag hade så ont, och det kom så plötsligt.
Vafan kan en sån grej bero på? Konstigt...

Nu till mitt nikontinberoende, jag har inte tagit en snus sedan kvällen den 2a januari, sedan dess så har jag överlevt på 3-5cigg per dag, nu är snart mitt paket slut här så jag måste vänja mig vid tanken av att inte röka heller.
Känslan man får när man är utan nikotin är en konstig känsla, som om någonting fattas.
Jag vet inte hur jag annars ska beskriva den, jag blir rastlös, nästan lättretlig då jag är utan denna drog.
Men jag tänker såhär att det börjar bli dags nu, jag har rökt eller snusat i ungefär tio år, nu är det dags att sluta med det onyttiga.

Länge sedan jag bloggade nu, men jag har varit upptagen med att pussa på min älskade flickvän.
Hoppas ni har överlevt utan mina djupa inlägg haha.

Dagens citat "Sooner or later, everyone stops smoking" - Bill Hicks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0