Blev inte som jag hade tänkt mig

Fan va tiden har flugit iväg idag, jag har knappt hunnit göra någonting utav det jag hade tänkt.
Jag skyller allt på portfoliomeckandet, insåg då jag var klar för dagen att jag suttit sex timmar med den...ojsan
När jag suttit med den så länge hade jag tappat lusten på allt annat, så det blev ingen städning, det får komma imorrn, likaså utvecklingen utav min heuristiska undersökning på nll.se.
Nu ska jag smyga mig iväg till min sötnos och kolla in veckans Wallanderrulle, är man Svensson eller är man Svensson.
Så ska det låta i fredas, melodifestivalen igår och Wallander ikväll...jisses


Dagens citat "You cannot depend on your eyes when your imagination is out of focus." - Mark Twain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0