I Tranås

Eller ja, Sunhult för att vara exakt.

Ja nu hänger man här med sin flickväns familj. Spännande eller hur...jo första timmarna kändes det lite spänt, men ju längre jag stannar här och desto mer jag umgås med hennes familj desto mer förstår jag henne.
Kanske man lär känna någon bäst genom att se varifrån den människan kommer, jag tror det iaf.
Många utav mina personlighetsdrag kommer från min mamma, och man kan se hur jag var då jag var yngre på min bror.
Jag är glad att vi åkte ner hit för att hälsa på Mias familj, hade vi inte gjort det så kanske jag inte hade känt henne lika bra nu.
Idag ska det bli barnkalas för lilla My, och med detta innebär det att en hel del nya ansikten kommer hit.
Imorgon ska jag träffa Mias mormor och morfar, det kommer bli kul tror jag. Men det är klart man är nervös inför att träffa familjen.

Som avslutning ska jag inte ge ett citat utan mer en fundering.

Kan man se en människas sanna jag i dess omgivning...i sånna fall hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0