Nytt ställe

Kanske man ska söka sig till en annan stad. Känns lite som att jag behöver byta omgivning lite. Jag behöver se ngt nytt, träffa nytt folk. se nya platser. Jag behöver uppdatera min inspiration känns det som, jag har fastnat i samma spår då det gäller mitt tecknande. Vill knata runt på museer som har mer att erbjuda än bildmuseet i Umeå, vill umgås lite med folk med samma intressen. Inget ont menat mot ni som jag umgås med nu, men jag vill utvecklas.

Klart att jag vill ha ett jobb också, det är prio ett, sen om det råkar var i en annan stad skadar ju inte.

Var bara en tanke jag hade, så om ngn vill erbjuda husrum en vecka eller så i en stad någonstans i vårt avlånga land...hör av er.

Böte over and out

Kommentarer
Postat av: madeleine

Du vet att du är välkommen hit.. En sådär 100 mil ifrån :P

2008-11-10 @ 04:10:31
URL: http://brunettmadde.blogg.se/
Postat av: mikko

du vet juh precis var du ska eg. don't ya ;)

hehe.. bara att köpa billet på SJ's tradera-aktion ;D

2008-11-11 @ 03:27:46
URL: http://inu-i-am.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0