Obama

Han vann verkligen, fan va skönt för världen. Och när man ser beundran i hans motståndares ögon medans han ger sitt "förlorartal" så vet man att det är en stor man.

Men nu har han verkligen saker att göra, jag menar han säger att han ska stå för förändring i USA och därimed indirekt för förändring i världen och det är inga små saker han ska göra. Han har tre riktigt stora problem att ta tag i då han blir insvuren den 20e januari....Ekomin, Irak och Afghanistan. Men vid sidan av det har han även USAs image för resten av världen att ta hand om. och en inrikespolitik som har blivit åsidosatt sedan USA gick in i Irak.

Jag hoppas, jag verkligen hoppas att ingen galning mördar honom, men jag är verkligen rädd för det. Det finns så många galningar som vill förändra världen så att den passar sin egen tro om hur den ska se ut.

Det är dags för en förändring nu.....och jag tror Obama kan genomföra den förändringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0