Ännu mera förkyld

Vaknade imorse med en känsla i halsen som är svårbeskrivd, för att mätta Niklas behov av att jag ska skriva metaforer så ska jag göra ett försök. Det kändes som att jag hade svalt en toarulle och att den skaver mot insidan av strupen.
Sådärja, det borde väl räcka.
Ja nu då, skulle skriva om updaten med bilden, fan det går inte, blir bara frustrerad, blir nog att börja om från början igen. Ja det blir nog bäst så, kunde inte få till den som jag ville riktigt.
Är ensam hemma ikväll skönt, men det är inte riktigt som i filmen Ensam Hemma, inga banditer som ska bryta sig in och stjäla våra saker. Lite trist, hade velat bygga macgyverfällor och fångat dem. Får lyssna på musik och kolla på serier och filmer istället. Måste få tag på Edin skulle träffa honom imorn, får se om han svarar denna gången......Nej det fick jag ju inte, tror inte jag ska åka över till honom imorn med tanke på att han har en liten unge, vill inte vara ansvarig för att ha smittat en liten knodd.

Nu blir det in i dimman....chips och saftdimman det vill säga

"Använder just nu en gammal jättestor mikro som bord till min datorskärm"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0