Arbetsförmedlingen

Jao, där var jag idag, ska tillbaka på torsdag morgon.
Tyckte det var intressant att kvinnan som jag talade med idag var nästan mer bitter över vår regerings sparplan på ams än vad jag var. Ingen alfakassa och inga praktiker, och hon gnäller...hehe, jag borde väl vara mer gnällig med tanke på att det är mig det går ut över. Ahja, en liten kul anekdot från i dag var det iaf.
Vad har mer hänt idag, jo insett att man kan betala med kort på bussen, kickass, no more småpengar för min del.
Veckoplanen då, hur ser den ut?
Imorn ska jag söka jobb, samma sak på onsdag, hade lite planerat på onsdakväll men nu får jag hitta på ngt annat, kanske söka jobb. Torsda blire arbetsförmedlingen på morgonen sen får man se vad som händer. Freda blir det troligtvis jobb, beror på om Niklas lyckas få in mig på schemat.
Måste boka om klottringsstunden med Edin också, förhoppningsvis hinner han med ngt i veckan, annars får vi ta det i helgen.
Börjar bli lite rastlös inför beskedet från Skellefteå, känner mig som en tjockis i väntan på glassbilen.(Cred till Niklas för metaforen)

Hoppas ni sockersöta bumbibjörnar läser nästa blogginlägg också

Kommentarer
Postat av: Madeleine

jag läser inte.. :P

2008-10-06 @ 22:26:49
URL: http://madeleiine.blogg.se/
Postat av: M.

sorry angående onsdag. but I ain't gonna die today :D

2008-10-06 @ 23:50:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0