Dagen efter...

Arbetsintervjun
Ja jag vet att jag skrev att jag skulle uppdatera på hemvägen, gick inge bra, trött slö och ville bara hem.
Intervjun gick riktigt bra, skönt att ha det gjort.
Intervjun gick till ungefär såhär, jag kommer dit tio minnuter tidigt och tar en kopp kaffe, möter upp med dom jag träffade förra gången, sen dök det upp en till som skulle vara med. Helt oförberedd på det, men då fick jag dra presentationen av vem jag är en gång till. De gillade det som jag hade gjort och att jag hade svar på alla deras frågor. Jag fick dom till och med att skratta ett par gånger. Kändes bra helt enkelt.
Nu ska jag bara börja leka väntarleken, får vet i början på nästa vecka om jag får jobbet eller inte. Men får jag inte det så har jag iaf fått två nya riktigt bra arbetsprover.

Kommentarer
Postat av: Jen

Jag håller tummar och tår för dig!

2008-10-23 @ 17:24:18
Postat av: Sandra

Håller tummarna för dig och hoppas att du får jobbet..

Av texten jag läste så verkar det rätt ljust för dig.. Kramar

2008-10-23 @ 22:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0