Dags att skriva igen

Inte skrivit nu på länge så det är väl dags, har börjat få klarhet i mitt liv igen, ska börja jobba som bartender nästa helg och ser faktist fram emot det. Väntar ivrigt på ett svar från T/R i Skellefteå, verkar vara en riktigt skön arbetsplats med trevligt folk.

Vad händer annars då....?
Just nu är jag förkyld, vilket är väldigt surt med tanke på att jag skulle börjat jobba som bartender imorn egentligen. Ser lite skeptiskt på mina chanser att få jobb då jag ser hur antalet jobb som kommer upp på ams minskar för varje dag. Ska ner till Arbetsförmedlingen på måndag och snacka med dom om en eventuell praktikplats så att jag kan börja få in lite pengar igen.

Saknar faktist Piteå tro det eller ej, mest för folket där uppe och inte staden. Fotbollskvällarna hos Ali, festerna på kåren och ja, jag saknar faktist att gå på lektion, allt detta för att när man inte gör någonting om dagarna så flyter allt ihop, jag behöver ordning i mitt kaos.

Uppdatering vad gäller min formgivning, får lite ströjobb att göra en logga eller en tatuering, men ingeting som direkt utmanar mig tillräckligt. Arbetsprovet för T/R var underbart, att få tänka på målgrupp, göra en ingående analys av vad varumärket ska stå för....mums

Ska rita på nästa tatuering på lördag med Edin, fan va gött. Ska byta två dagars jobb mot en gaddning, eller ja vi får se hur mkt tatuering det blir först.

Böte has now left the blogg....for now

"Have you ever thought about that when John Mcains smiles he looks like a suicidal deer in the headlights of a car?"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0