Fan snart ger jag upp

Tappade peppen totalt idag, vet inte riktigt varför.
Känner mig lite som världens onödigaste människa, som att jag är ivägen på ngt sätt. allmänt less på att inte ha ngt jobb, less att inte kunna kura ihop i soffan med ngn, less på att inte göra ngt vettigt om dagarna helt enkelt. Får förhoppningsvis jobba lite på fredag, men eftersom jag är så fruktansvärt opepp på allt så är jag även opepp på det. fan jag måste skärpa mig, det här går inte. Satt idag och kollade runt på olika kurser på universitetet som jag kan läsa, inte för att jag är intresserad utan mer för att jag behöver pengar...
Har iaf ritat lite idag som ni ser i inlägget tidigare, nu när jag tittar på den så ser jag typ hundra saker som skulle kunna vara bättre....men vet ni vad jag orkar inte lägga ner mer tid på den, ingen som helst inspiration över ngt alls idag.

Blev ett gäng som kom förbi igår och kollade matchen här, lyckades hitta en sida på nätet som streamade matchen. Trevligt att se lite annat folk än dom man vanligtvis hänger med. Mindre trevligt att man inte hade pengar att följa med ut på krogen för.

Jag jagar min dröm, varför kan jag inte få tag på den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0