Fattig och utan tv8

Nu är det såhär att jag vill se matchen som går på tv8 ikväll Sverige - Portugal VM kval. Meeen självklart så har inte vi tv8, har fått erbjudandet att åka till Haga och se den, problemet ligger däri att jag känner att jag hellre betalar för mat än för en resa till haga. Får streama matchen från internet helt enkelt, kommer sluta med porugrisiska kommentatorer och riktigt kass bild. Men jag får se matchen iaf.

Tack Robert och Catherine för kvällen igår, gött att känna sig som en människa igen med lite hemmagjord pizza och film. Var fan gött att få klä "upp" sig lite också och inte bara sitta i mjukisar och t-shirt i soffan/ligga i sängen. Nu ska jag fortsätta dagens funderingar över livet.

Fattig som en kyrkråtta har jag hört att uttrycket är

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0