Happy St.Brians day

Vilken kväll...
Att festa med en irländare, vilken helt underbar upplevelse.
Kvällen börjar med att jag, Nicky och Liban kommer till Brian efter kanske den längsta lokalbussresan jag någonsin tagit. Kliver innanför dörren och möts av ett irlänskt hej och välkommen till min....apartment och en shot jäger. Och med en så menar jag två.
Sen börjar dimman tätna, ölen åker ner ciggen röks upp och alkoholhalten i blodet ökar.
När vi kommer ner på stan för att börja festen så känner jag att ett par glas vatten inte skulle suttit fel.
Efter ett gäng glas vatten på Invito och en något lägre alkoholhalt i blodet rörde vi oss mot X3M där fortsätter vattendrickandet och berusningen börjar bli riktgit bra.
Börjar nu festa som man ska festa, sjunger happy birthday för Brian och snackar en väldans massa om standup. Tackade nej till ett gäng shottar och sen var det dags att åka hem. Vaknade imorse med ont i huvudet för första gången på väldans länge.
Sånt man får tåla då man festar med irländare :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0