Idag är det bättre

Sådär nu har jag nyss käkat och Niklas åkte till personalmöte för ett tag sedan. Home alone igen. Sköönt.
Ja igår var inte sådär toppen, men idag känns det mkt bättre, ritade bort min bitterhet igår genom att smudgea lös i photoshop.

Min hand gjorde ont som fan efteråt men det blev bra, ett par timmar på den så kanske jag är nöjd sen.

Snackade med T/R idag, skönt att få tag på dem, tydligen så skulle de ha ett möte imorgon bitti om vem som de ska låta komma och jobba med dem eller komma på ytterligare en intervju. Jag håller tummarna som fan.

Niklas ska jobba för att få in mig i baren på fredag så jag får tjäna lite pengar. Gött.

Väldigt spretig blogg idag menmen, sånt ni får tåla ibland

*Update*
Glömde nämna att jag sökte ett gäng kurser till våren också som backup

Kommentarer
Postat av: veronica

håller tummarna för dig ;)

2008-10-15 @ 16:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0