Jobb jobb

Två nej idag, och ny ansökan skickad, börjar bli het på att skicka iväg mail nu, men jag kom nyss på att jag glömde bifoga min portfolio i den senaste.....brb
Sådär, då var det skickat igen. Tankspridd är nog min bästa egenskap tror jag.
Vad har jag gjort för intressant idag förutom detta idag kanske ni undrar?
Jag har börjat rita igen, börjat med en bild som just nu heter rocker, ska bli ngt i stil med ängeln som jag gjorde för ett tag sedan tänkte jag, men lite mer förfinad teknik.
Hoppas att den blir riktigt bra, har lagt ner en timma eller så nu för att få till grunden. Såhär ser den ut just nu, tänkte blogga lite om den de närmaste dagarna då det inte finns så mycket annat att göra förutom söka jobb och se söt ut.


Fick tag på Edin, ingen kaffe imorn, kaffe på söndag istället. kaffe klotter och en god pratstund. Tog mig tre försök till två olika nummer för att få tag på honom, svårare att få tag på än en oljig potatis i en vattenrutchkana.
Har för övrig prövat Fifa 09 ikväll också....its awesome :)

Dagens inlägg på Magnus Betnérs hemsida gav en klockren syn på hur en fest ska gå till

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Snygg bild.



Tackade det där företaget också nej?

2008-10-04 @ 01:08:42
URL: http://madeleiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0