Möte på Arbetsförmedlingen

Japp, taggad på att fixa praktik och grejer var jag då jag vaknade klockan åtta imorse. Steg upp och knatade iväg till bussen. Kom fram till arbetsförmedlingen, satte med tillsammans med min handläggare och började snacka lite om praktik och andra möjligheter till lite pengar.
Men sen kom dommen, ingen praktik eftersom dom inte har pengar till det, kan inte få bidrag till att åka på arbetsintervju eftersom då måste jag ha jobbat....dum sak.
Ahja mötet tog ungefär tio minuter och vi kom fram till att jag ska hitta ett jobb :P Lagomt värdelöst.
Det är bara att fortsätta söka och hoppas att jag får jobba som bartender snart.
I needs the cash.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0