Sista rycket

Imorn smäller det, en andra intervju i Skellefteå.
Gaaah, känns helt galet, måste hämta en kopp kaffe brb....
Tillbaka, kaffe...mmm livets dryck, tack mamsen för kaffet :)
Åter til morgondagen, eller idag rättare sagt, idag ska jag kolla igenom allt en sista gång och sen meka ihop allt i en stor pdf, sen blir det att skriva ut anteckningarna så jag inte glömmer ngt under tiden jag ska presentera.
Skulle ha en snabb genomgång med min lilla blåa ekorre Robert men det hinner jag nog inte idag.
(För att förstå lilla blåa ekorre kolla in)



Nerverna börjar komma ordentligt nu, men jag kommer fixa det här, jag måste fixa det här.

Jag ska leva min dröm, förlåt om du råkar stå i vägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0