Uscha

Får kalla kårar över hela kroppen, uscha. Har nu börjat processen till att få försörjningsstöd, med andra ord så har jag valt att gå till soc. Det känns ju verkligen toppen...not. Men samtidigt det är deras uppgift att hjälpa vi som inte har någon annan inkomst. det är inte gångbart att låna mer pengar av Göran, jag vill inte det heller.
Socialfallet Andreas Johansson 830621-**** öppnat igen. Nu inväntar en utredning och möte inom den kommande veckan. blää, nu börjar byråkratibråket och välfärdssnyltandet, fy fan.

Känner mig riktigt toppen idag...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

It will work out. Du är en kämpe, vad jag fått se iallafall. Jag vet att du kommer fixa det :)

2008-10-13 @ 13:00:45
URL: http://madeleiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0