Flabbergasted

Livet börjar se lite väl bra ut nu, lite rädd för att ngt ska komma och skjuta ner mig.
Inatt fick jag veta av min kära kollega att han beställt en laptop till mig, Helt galet!
Men samtidigt så inser jag då vilken tillit han känner för mig.
Han berättade också för mig att vi har ett helt gäng jobb på G. Klockan var väl 3-4 på natten så jag kunde inte riktigt hantera det där, är inte riktigt van att få saker wsom laptops eller goda nyheter.
Men nu har myntet ramlat ner lite tror jag, börjat förstå att jag snart kan leva en av mina drömmar, att ta betalt för att sitta och rita. Ska inte känna någon press eller hur vare nu ;)
Sen att jag bara blir mer och mer kär för varje dag gör livet ännu bättre.

Men om jag tittar på det här ur synvinkeln jag alltid gjort så kommer något att gå fel, det kommer bara göra det. Men jag ska inte tänka så, inte den här gången, nu ska jag njuta av vad livet ger mig. Till fullo

Snart får jag kramas med min älskling också :D

Kommentarer
Postat av: grynet

living the dream, baby!

2009-02-08 @ 13:11:08
URL: http://gryyneet.blogspot.com
Postat av: robert

Det roliga är, att jag tänkte precis sådär för ett par år sedan. "nu går något sjukt bra, då måste något gå sjukt fel"



Det var innan jag insåg att livet har en tendens att kasta bollar med skruv på mot en, handlar bara om att vara en hårdare slugger och nita bollen med slagträ't.

Man kommer alltid att stöta på motsättningar, saker som gör att man känner sig som att man är på väg att misslyckas, så är det alltid.

Däremot hur man hanterar det och reser sig upp ur askan är det som folk dömer dig efter.



Så visst. man kan misslyckas, big deal. en erfarenhet rikare ;)

2009-02-13 @ 14:04:41
URL: http://blog.asystemapart.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0