Torsdagsbakis

Kvällen igår var underbar, var först ruggit otaggad på utgång och skulle bara suttit hemma hela kvällen egentligen. Men av ett infall så hakade jag på Niklas ner till bolaget, sen blev det leka "bordsdam" till Simon då han spelade biljard. Efter det så drog vi hem till Simon och förfestade, sen blev det Två Våningar med karaoke, efter det blev det olles en sväng innan efterfesten här.

Helt sjukt underbart att få komma ut i världen en sväng, var en bra idé med tanke på att jag åker söderut imorn. Helt sjukt bra att åka ner, har saknat sötnosen min som fan. Får se hur länge man är kvar där nere, om jag över huvudtagen kommer tillbaka till norr för att bo här.

Tanken att åka tillbaka hit efter att vara med Karin är inte så lockande, är fruktansvärt less på den kollektiva livsstilen då man inte har speciellt mkt privatliv.

Fan va gött det ska bli att åka till Karin, fasiken vad jag längtar efter henne. Ska krama sönder henne lite.

Nu är det slutbloggat för idag och kommer nog inte blogga mer i Umeå än på ett tag. Nästa blogg blir antingen i Märsta eller i Skåne. Tjo på er folket.

Kommentarer
Postat av: maria - cousin till sötnosen

Det ska bli så kul å finally träffa dig! Du kommer älska Märsta, this is vart man ska bo! kan du bara påminna karin d, för min skull?

ses imorrn! alla ser fram emot att träffa dig!



2009-02-12 @ 18:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0