Vårdcentralen

I morgon bitti klockan 09.15 ska jag in på min 25årskontroll, dags att kolla upp de ömmande lederna, varför jag knatar på toa upp till 16 gånger per dag och lite annat skit. Börjar fan bli gammal nu.
Ska fasta inför diabetesprovet i morgoonbitti, med andra ord så får jag inte käka ngt på åtta timmar innan provet. Ta blodprov ska man också göra,kommer fan inte ihåg då jag lämnade blodprov senast, helt galet.
Men det kan ju vara bra att veta om man har ngt galet i sig.
Kan vara en bra idé att kolla upp allt det här med tanke på min sjukhushistoria, alltså vad mina föräldrar har gett mig för gener.

Kort och tråkig blogg om ingenting idag, eller ja om litegrann, men inte så intressant.

Kommentarer
Postat av: inu

25års koll... finns det sånt for real?? :O

isåfall ska jag stämma sverige, har inte fått en kallelse =P

2009-02-06 @ 02:45:01
URL: http://inu-i-am.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0